לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  don'tgiveup





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2012

אולי יתחיל מחדש


טוב אז אני רוצה להתחיל מחדש... נראה... 

אני צריכה רק לקבל את המוטיבציה שאיבדתי. 

אני רוצה לרשום פה חודש- 30 יום, כי לוקח 20 יום לשבור ליצור הרגל חדש .

ונגמר לי המנוי לחדר כושר אז אני יתחיל ריצות בערב ואם לא ילך - יחזור לחדר כושר.

אני יצא בסביבות 9 וחצי בערב אם אין עבודה ו6 בבוקר אם יש עבודה. 

אני רוצה לעשות את זה 30 יום כדי להתרגל - זאת המטרה העיקרית בכתיבה פה. 

ויחד אולי ירשום מה אני אוכלת. 

 

Tumblr_m41mvoay8l1r9ie95o1_500_large

 

נכתב על ידי don'tgiveup , 25/5/2012 06:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdon'tgiveup אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על don'tgiveup ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)